Siirrymme uuteen laskutusjärjestelmään 1.4.2019 alkaen ja se tuo mukanaan muutamia helpotuksia etenkin asiakkaiden suuntaan. Tähän tiedotteeseen on koottu yleisimmät laskutusta koskevat kysymykset ja erityistilanteet sekä vastaukset niihin.

Mikä muuttuu?

Ennen
Asiakas maksoi kuukausimaksun käyttäen henkilökohtaista viitenumeroa ja lähetti maksun jälkeen kuittikopion sähköpostitse Haukkuvaaraan.

Uusi järjestelmä
Saat kuukausittain laskun, jossa on kuukausikohtainen viitenumero. Maksusuoritukset kohdennetaan laskuille tämän viitenumeron avulla, joten on erittäin tärkeää, että käytät viitettä maksaessasi!

Miten saan laskun?

Lasku tulee sinulle sähköpostitse 14 päivää ennen eräpäivää. Ensimmäisen laskun saatuasi voit tilata e-laskun verkkopankkisi kautta, jolloin kuukausimaksun veloituksen voi laittaa automaattiseksi verkkopankin asetusten avulla.

Mikä on laskun eräpäivä?

Laskun eräpäivä on edelleen kuukauden 10. päivä tai sitä seuraava ensimmäinen arkipäivä, jos 10. päivä on viikonloppuna tai pyhäpäivä.

Mitä tapahtuu, jos laskua ei maksa eräpäivänä?

Maksusuoritukset tarkistetaan ja kirjataan automaattisesti. Myös maksumuistutukset lähtevät automaattisesti eli jos lasku jää maksamatta, on riski saada maksumuistutus, josta perimme 5 € kulun. Toivomme, että jos tarvitset lisää maksuaikaa, olet yhteydessä sähköpostitse laskutus@haukkuvaara.fi niin voimme sopia maksusuunnitelmasta.

Voinko maksaa liikuntaedulla?

Agility ja dobo ovat verottajan ohjeistuksen mukaan ne kaksi koiraharrastuslajia, joihin voi käyttää erilaisia työnantajan myöntämiä liikuntaetuja, joten näiden lajien valmennusryhmämaksuja voi edelleen maksaa liikuntaedulla.

TÄRKEÄÄ! Ilmoita edulla maksamasi summa sähköpostitse laskutus@haukkuvaara.fi hyvissä ajoin ennen saamasi laskun eräpäivää, niin kirjaamme maksusuorituksen laskutusjärjestelmään. Näin vältymme turhilta perintätoimilta.

Voinko maksaa usean kuukauden maksut etukäteen?

Toki voit. Ota yhteyttä laskutus@haukkuvaara.fi ja ilmoita kuukaudet, jotka haluat maksaa.

Mitä teen jos saan laskun, joka ei enää kuulu minulle (esim. valmennusryhmäpaikka lopetettu)?

Ota yhteyttä laskutus@haukkuvaara.fi niin hyvitämme laskun.

Lisätietoja saat Annikalta sähköpostitse osoitteesta annika@haukkuvaara.fi